דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לסטודנטים חוץ בנקאיות 

מאת    [ 18/11/2012 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 4561 פעמים ]

מתחיל את שנת הלימודים האקדמאית הראשונה שלך? חשבת כיצד תוכל להתנהל? כיצד תשלב את הלימודים בחיים האישיים שלך? חשבת אם כדאי לך לשלב עבודה בזמן הלימודים? ישנן הרבה תהיות ומחשבות, אך לפני שאתה מתחיל את השנה הראשונה, כדאי לך להתייעץ עם גוף פיננסי, לשים על השולחן את כל ההוצאות וההכנסות ולראות איזו הלוואה הכי תתאים לך.

קח הלוואה

הגופים הפיננסיים עליהם אנחנו מדברים הם חברות אשראי, חברות מימון, חברות ביטוח, חברות השקעות ועוד. כיום, התחרות בין חברות שמאשרות הלוואות חוץ בנקאיות הן רבות מאוד. בהקלדה במנוע החיפוש בגוגל הלוואות חוץ בנקאיות תבין את התחרות הגדולה. ישנם אנשים רבים שמאסו בתורים הארוכים בבנק, ביחס המזלזל ובנוקשות. לכן, הלוואות חוץ בנקאיות זה הפיתרון עבור אותם אנשים. במיוחד הלוואות לסטודנטים, מה שיכול לפתור לסטודנטים את הקשיים ולעזור להם ללמוד בראש שקט.

הלוואות לטווח ארוך

הסטודנט הצעיר מוציא הרבה כסף על ההשכלה שלו, זאת בכדי שהוא יוכל בעתיד להתפרנס ולכלכל את עצמו בכבוד. ההוצאות כרוכות לא רק בשכר לימוד אלא הוצאות נלוות רבות כגון שכר דירה, נסיעות, אוכל וכל מה שקשור למחייה יומיומית. הסטודנט נאבק יום יום בכדי לשלב עבודה עם לימודים ובכל זאת להוציא ציונים טובים. הלוואות לסטודנטים יוכלו לפתור את הבעיה הזו, דרך הלוואות לסטודנטים תוכל לקחת הלוואה ולהחזיר אותה רק בתום הלימודים, אפילו כמה שנים אחרי.

מה הריבית?

הריבית שנלקחת בבנק היא פריים+ 5% ריבית, דרך כרטיסי האשראי מדובר על פריים +9% ריבית. אך במידה ותבחר בשיטה של גלגול האשראי, כלומר פקודה לחברת האשראי שכל חודש תדחה את ההוצאות החודשיות שלך ותחסוך ממך גירעונות, יעלה לך בזהה לבנק, פריים + 5%. שים לב כי ככל שתפרוס את ההחזר על כמה שיותר תשלומים, הריבית תגדל בהתאם. תחשוב מה יותר חשוב לך הלוואות לטווח ארוך או הלוואות זולות יותר.

אנחנו ממליצים לחשב היטב את ההוצאות וההכנסות שלך, לפני שאתה מחליט על סכום להלוואה. הלוואות חוץ בנקאיות דרך חברת האשראי בדרך כלל מאושרות עד 30,000 שקל, אך גופים פיננסיים אחרים יכולים לאשר הרבה יותר. בעודך מחשב את ההוצאות שנאמרו קודם, חשב את ההכנסות המשוערות כגון עזרה מההורים, מלגות וכדומה. בקיזוז הכנסות עם הוצאות, תוודא מה הסכום לו תזדקק. חשוב שתלווה מעט מעל הסכום הסופי לכל מקרה שיהיו לך הוצאות לא צפויות. כמו כן, שים לב שכדאי לקחת סכום גדול במכה אחת מאשר סכומים קטנים כל פעם. במידה ותיקח מספר הלוואות, הריבית שלך תהיה גבוהה יותר, זאת מאחר והריבית עולה כל תקופה.

מדוע לתת הלוואות לסטודנטים?

אותם גופים פיננסיים סומכים כי בעזרת ההשכלה של הסטודנט, שהוא בעצם הלקוח שלהם, הוא יוכל לשפר את מצבו הכלכלי בעתיד ולהחזיר את כל התשלומים. במידה ומדובר בחברת אשראי, הריבית נמוכה יותר מהשאר מאחר והיא יודעת כי לסטודנט יש פוטנציאל כלקוח אצלה בחברה. בעתיד, כלומר בעוד 3 או 4 שנים, הוא יוכל להיות לקוח טוב של החברה ולהשתמש בשירותיה ככרטיס אשראי ולא רק כחברה של הלוואות.

כל הלוואה שאתם בוחרים או חברה פיננסית שתשרת אתכם, לפני הכול כדאי שתבחנו את גובה הריבית ותבחרו בחברה שתיתן לכם יחס מקצועי עם ריבית נמוכה מהשאר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב